Fredags lektionerna


Leo och Silver♥

Första lektionen; Hade Silver♥ Vi hoppade en bana med rätt svåra svängar, värmde upp utan stigbyglar som vanligt. Sen hoppade vi fram på några hinder, det gick bra. När vi hoppade banan gick det bra, åkte av en gång och hon vägrade en gång till efter det, men det va helt mitt fel, hade usel väg och helt fel i galoppen. Men sen gick det riktigt bra! Någon gång kom jag efter i språnget, men Silver va duktig och hoppade iallafall. Måste nog våga lite mer, men är helt nöjd och det går bara bättre och bättre!

Andra lektionen; Hoppade samma hinder men hade någon vikarie så hoppade bara på böjt spår. Hade Leo!, han är så sjukt fin och jag älskar honom ♥ när vi hoppade fram gick han super och hade jättefina språng. På den första linjen som vi hoppade gick han också jättebra, 7 fina galoppsprång! Andra linjen hoppade vi också 2gånger och där imellan blev han stark och jag glömde sitta emot men han hoppade iallafall över hindrena. Han blev väldigt vinglig, tur att man har ridit Silver så länge nu, har vant mig,haha! Men förra gången glömde jag skriva, men då hoppade vi bana och jag hade Leo, då gick han helt underbart och hoppade allt förutom 1 hider som jag kom på 1 gång till och då hoppade han, fy vad han är fin!

hoppas det gick att läsa allt, blev rätt mycket ;)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0